FILMY PORNO

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu filmy porno. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Jestem zdecydowana na spotkanie sponsorowane, mam wolny dzisiejszy lub poniedziałkowy wieczor, potrzebuje 300zl. W tamtym roku spotkałam się raz i milo wspominam.

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
spotkam sie z sympatycznym mężczyzna:-)
liczę na fajnie spędzony czas obopólna satysfakcje i mnóstwo przyjemności
normalna uśmiechnięta kobietka..
buziak


Mazowieckie - wawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Mam ochotę na chwilkę odskoczni od codziennego życia, dlatego chętnie umowie się z dojrzalym, zamożnym, kulturalnym i sympatycznym Panem na niezobowiazujaca randkę. Kilka słów o mnie: mila, uśmiechnięta, naturalna, ładna dwudziestoletnia dziewczyna.

Podkarpackie - rzeszów » FACET DLA KOBIETY
witam
poszukujemy miłej Pani do wspólnych zabaw 2+2 i wspólnych wyjazdów na zabawy. szukamy osoby o podobnych zainteresowaniach kontakt na maila ze zdjęciem


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Może znajdzie się chętny facet na miłe igraszki, mam 25 lat szczupła, chciałabym otrzymać 400 zł

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
tak sobie myślę.. lubię sex a od pół roku nie mam go z kim uprawiać.. jednorazowe spotkania z kimś poznanym na imprezie gdzie rano nie mam ochoty na tę osobę patrzeć są nudne.. więc pomyślałam, że czemu nie...czemu nie zacząć spotykać się z jedną osobą, którą polubię a w łóżku będzie bosko.. będziemy tęsknic za swoim towarzystwem i dobrym sexem!! Bo sex jest ważny, nie ma co ukrywać.. a ja sex uwielbiam i tego też nie ukrywam. Jestem przekonana, że w łóżku nie będziesz narzekał, nie jestem pruderyjan i lubię bardzo dużo..
Nie jestem hipokrytką i liczę również na wsparcie finansowe w ustalonej wysokości.. nie obchodzą mnie oferty spotkań na godziny za 200zł!!! szukam kogoś na stałe ze stałą kwotą.. oczekuję ok 3/4 tys miesięcznie. Jestem zadbana, sexowna, inetligentna, ciekawa. Szukam Pana do 45 lat bez mięśnia piwnego, ja mam 25 i jestem szczuplutka.
Jestem trochę zajętą kobietą i dlatego czekam na konkrety.


Dolnośląskie - boleslawiec » FACET DLA KOBIETY
Witam jestem obywatelem Niemiec w pisaniu ogloszenia pomaga mi znajoma .Pragne poznac swoja druga polówke ktora zgodzi sie zamieszkac ze mna jestem kulturalny,uczuciowy, i przedewszystkim utczciwy .chcialbym aby kobieta maiala podobne cechy. Jezeli jestes zainteresowana odezwij sie prosze Micha..

Mazowieckie - warszawa » SZUKAM PRACY
Niedawno zostałam mamą, pracuję na etacie w handlu,pilnie szukam pracy dorywczej
mogę np. zajmować się domem, ogródkiem lub inne


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Atrakcyjna brunetka o ponętnych, kobiecych kształtach i dużym temperamencie zaprasza kulturalnych Panów na prywatne sex spotkania. Przekonaj się sam, przyjdz i sprawdź. Mam ładne mieszkanie w którym się spotkamy. Czekam, zadzwoń tylko do mnie.

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Mam 20 lat, jestem śliczną brunetka o niebieskich oczkach, zalotnym spojrzeniu i namiętnych ustach. Jeśli masz ochotę na chwilę zapomnieć o problemach, wyzwolić swoje pragnienia erotyczne to zapraszam. Możesz liczyć na seks w dobrym wydaniu. Zadzwoń i się umówimy na spotkanie.

Mazowieckie - Wawa » FACET DLA FACETA
Szukam faceta na zabawę oralną 8-go kwietnia w Wawie (mam lokum). Zakres do ustalenia: ja chętnie obciągnę z finałem, ty mi możesz ale nie musisz. Możemy przy tym pooglądać fotki mojej partnerki albo jakiś filmik. Ja 40 l., 176 80, żonaty.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zasponsoruję kwotą 300 zł ładną i zgrabną dziewczynę / kobietę, amatorkę, w zamian za erotyczne spotkanie w poniedziałek 8-go kwietnia, zakończone finałem w Twoich ustach :)
Zadbany, kulturalny, zdrowy i dbający o higienę 42-latek.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam.
Szukam kobiety posiadajacej duzy biust, rozmiar E lub wiekszy..)
Mily, przystojny, sympatyczny brunet, mam 35 lat.
1000 zl za spotkanie.
Czekam na powazne i zdecydowane kobiety.
Chetnie spotkam sie dzis.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
spotkam się dziś na miły wieczór z fajną amatorką

Podkarpackie - Rzeszów » SPONSOR DLA PANI
44 letni,przystojny,wysoki przedsiębiorca zasponsoruje na zasadzie stałego układu miłą dziewczynę w wieku 18-32 lata.
Sponsoring w wys.1 tyś zł za każde spotkanie.
Oczekuję dyskrecji i lojalności.
Nie interesują mnie profesjonalistki i dziewczyny posiadające wielu sponsorów.
Oferty ze zdjęciem lub dokładnym opisem sylwetki na priv.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zadbany, szczupły, inteligentny 37latek pozna zadbaną szczupłą inteligentną dziewczynę 22-26 lat. Oferuję stały dyskretny układ sponsorowany.

Podkarpackie - krosno » FACET DLA KOBIETY
Witam!
Mam 18 lat i szukam kobiety(15-40) która potrzebuje czułości, bezpieczeństwa i zrozumienia. Oferuję swoje towarzystwo tak bez zobowiązań jak i z, bez podtekstów finansowych. Oczywiście w grę wchodzą wszelkiego rodzaju pieszczoty, masaż, rozmowy, przytulanki itp.. Gwarantuję dyskrecję, kulturę i zrozumienie.


Śląskie - Rybnik » FACET DLA KOBIETY
Cześć. Jestem bardzo nieśmiałym 29latkiem.
Pomimo tego, iż nie straszę zbytnio wyglądem ;) moja nieśmiałość nie pozwala mi na realizację się w życiu erotycznym. Tym samym pomimo mojego wieku, moje doświadczenie w seksie niestety jest znikome :(
Chciałbym tą drogą poznać kobietę, dziewczynę z podobnym problemem.
Może razem przezwyciężymy naszą nieśmiałość tak abyśmy w końcu mogli cieszyć się seksem...


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
witam wszystkich panów. Jestem bardzo atrakcyjna kobieta w wieku 22 lat z poważnymi kłopotami finansowymi. Spotkań się dzisiaj na kilka godzin w hotelu z jednym panem, dla którego kwota 1000zł nie stanowi problemu. Czekam na konkretne odpowiedzi konkretnych panów

Śląskie - Katowice » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam mam gorące fotki i filmiki dla zainteresowanych panów . Jestem młoda atrakcyjna dziewczyna ;)) rownież szukam hojnego sponsora ktory potrafi dobrze sie odwdzięczyć za miły wieczór .

Małopolskie - Kraków i okolice » SPONSOR DLA PANI
Chciałbym za pośrednictwem tego portalu poznać dziewczynę która szuka delikatnego i miłego faceta z którym spędzi kilka miłych chwil a przy okazji podreperuje swój budżet. Chętnie poznam kobietę w związku która chce spróbować czegoś nowego, mam 35 lat 188 cm, średnia budowa ciała. Szukam Pań z Krakowa lub okolic do 50 km

Mazowieckie - warszawa » FACET DLA KOBIETY
jestem fajnym zonatym 30latkiem 185cm wz. 82kg szukam kobiety z warszawy która tak jak ja jest w związku i szuka czegos wiecej która jest otwarta w sprawach sexu i szuka nowych doznań interesuje mnie dłuższa znajomość czekam na przemyslane wiadomości

Mazowieckie - WWA » SPONSOR DLA PANI
witam 32 letni brunet na poziomie zduzym temperamentem chetnie spedzi dzisiejszy wieczor z atrakcyjna mila i konkretna dziewczyna...

Cala Polska - Warszawa i okolice » SPONSOR DLA PANI
W związku z wyjazdem na stypendium do USA, zapoznam sympatyczną i godną zaufania atrakcyjną dziewczynę z eleganckim i zaufanym sponsorem, z którym spotykałam się przez 1,5 roku.
Jest zawsze szarmancki, hojny i wie też czego oczekuje dziewczyna w łóżku.
Jeśli jesteś zainteresowana, to prześlij zdjęcia dobrze pokazujące sylwetkę i buzię oraz podaj numer kontaktowy.
Pozdrawiam
Beata


Mazowieckie - Mińsk Mazowiecki » KOBIETA DLA KOBIETY
Witam jestem kobietą les 44 lata szukam pani tylko les do czułych pieszczot możliwy stały związek.Panie puszyste i bardzo kobiece mile widziane.

Śląskie - katowice » ZASPONSORUJ PANIĄ
młoda elegancka blondynka na poziomie ,

poszukuje niebanalnego
poważnego i zdecydowanego mężczyznę po 40stce

o wysokiej kulturze osobistej i dobrze sytuowanego.


Do znajomosci długoterminowej


Śląskie - katowice » ZASPONSORUJ PANIĄ
młoda elegancka blondynka na poziomie ,

poszukuje niebanalnego
poważnego i zdecydowanego mężczyznę po 40stce

o wysokiej kulturze osobistej i dobrze sytuowanego.


Do znajomosci długoterminowej


Małopolskie - kraków » SPONSOR DLA PANI
Cześć dziewczyny,
Chciałbym poznać się z jedną z was i spotykać się kilka razy w miesiącu. Mam 34 lata
Czekam na maile Mirek


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Cóż, będzie krótko i konkretnie :)

Poszukuję na dziś konkretnej dziewczyny lubiącej klimat uległości i lekkiego bdsm. Zainteresowane realnym spotkaniem zapraszam serdecznie do kontaktu :)
Mogę zaproponować gratyfikację w wysokości 1.000 PLN.


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Poszukiwana konkretna, szalona i dzika Pani w wieku 26-40 lat.
Podstawa jest dyskrecja i higiena tego oczekuję i gwarantuję.
O mnie 183cm wzrostu, sportowa sylwetka, 31 lat.


<<<Strona: 28 / 30>>>    strony: 123456789101112131415161718192021222324252627[28]2930